Ahli Pembantu Makmal

Sunday, January 17, 2010

~happening~


aku ni ska on9 smp pg2...2 pun kalo weekends la..aku,,yana,,sis anis n nana ktowg ska sgt tdo lwt mlm..kalo tdo awl 2 alamt la nk jd mcm2..hahahahaha..kwn aku sume lwk2..nk msk rja lawak sungguh x lyk la..dowg ska wt lwk tmbh2 yana...dia asal dr melakau..adoiii kalo dia wat lwk mka x brslh lgsg...mcm2 la dia wt lwk..tp mlm ni pewot aku cm nk pch ngn dia..da ke patot dia wat lwk jd ustzh..hahahaha dgn gy dia x brslh 2 nk jd ustzh.....dia tny aku suh munsbh dr aku...pas 2 yg nana lak lg parah...asyk tingat sal cita hndstn ptg td kat tv..tau la cita 2 sungguh nyayat ati...dia ska sal cita love story ni...angan2 nk jd cm 2 la...sis anis lak..fuhhh bnyk gla scandal..oppsss silap bkn scandal..juz teman tp mesra je..ala kwn2 gi2...sis smp x menang tngan nk msg...2 nset 2 pun kna cover tkt sgt si buah ati kesygn tau..hahahah..


P/S:to all my fwenz any ways i love u damn much..after diz maybe kte sume windu saat lpk mlm2 cm ni ag...kta juz da a few month untk mencipta kenagn yg trindah brsma sblm kta pencen dr kolej..hahahahah HAPPENING lorh..

0 comments:

Post a Comment