Ahli Pembantu Makmal

Friday, January 22, 2010

€ dia €

sudah 3 ari dia dia di china..ak rindu amat sgt kpd nya...hanya tuhan yg thu btp menggunung nya rindu ku...slama keadaan nya di china aku jga mengetahui..dia ad jg mnghbngi ku n kdg2 aku jga msg dia....swkt dia tba di sana suhu d sna cma lah 7.6 djhcelcius...bg aku shu i2 sudh membuatkn aku menjd beku...ini mgkn sbb aku x thn dl keadaan sjk..cmpny dia ad mmbuat lwtn ke slrh chna tp d bbrp tmp sj....dia bnyk kali jga tangn krem(kekejangn)...tp aku hrp keadaan nye ok2 sja...aku di sni di tmani kwn2 yg x pts mmbr smngt untk aku hdpi sume ini...lbh2 almas n nana..dowg la yg bnyk phm keadaan aku..almas jg sprt ku..sha2 di sngpr..tp dia brnsb bek krn hmpr tiap2 minggu dowg blh brhnbgi....aku mgkn 1 bln skali sj blh kol dia....tp aku hrs brsbr...ini mgkn  kali aku cm ni...tp lma2 nant aku hrs membiasai nye...i2 adlh pkrjaan dia....tp stlh 3 ari aku da makin blh hadapi tnp dia..aku brdoa smg allah slmt kn dia dr sgl mcm keadaan....aku jga ad chat ngn k.long...hny k.long je yg blh aku luah kn perasaan...nsb k.long sprting...tp da ke patot dia suh aku tng untk owg sekeliling x pndg serong trhdp aku..mgkn btl ktanya...tp dia kna phm..aku msh mda..pljrn aku pun blm tmt lg...lg pun x baik lgkh bendul dl kn..hehehehx manis kt owg nant..pe2 aku hrp smg ALLAH melingi dia walo mn dia brada~AMIN~


P/S:thax kpd sume kwn2 yg tlh bnyk banu n membri sgala ansht anda untk aku tmphi ari2 idup tnpa dia yg aku syg...stlh bbrp ari aku sdh dpt seswai kn dr ku dlm keadaan ni...mid sem xm aku mkin hmpr..mgkn ini membutakn aku sbk dn kdg aku x tringt apa yg aku hdpi skrg ni....miz u damn much AHMAD AIZAT AHMAD KHUSAIRI