Ahli Pembantu Makmal

Sunday, January 31, 2010

~ emm sbb prom nite ~

20/2/2010 ni kolej aku wat PROM NITE aku ingt x mau p sebab aku tak da partner..pas 2 tiba2 sume housemate aku nk p lak...so da partner la....pas 2 da lak menber aku ckp xda partner pun blh p...so ktowg ramai2 nk la kalo cm 2...blik umh lak sis anis ckp memg kna da partner bwu ley p...so aku ingt nk partner la ngn yana sbb nana kta da ada partner..pas 2 tiba2 lak x jd sbb malu la nk ajak...aku da mtk permission dr my mum..my mum gve me green light...n then aku mtk permission dr my beloved bf...dia pun kasi...tp dia sanggup nk bg separh gaji kat aku semata2 suh aku g gak majlis 2...sdh aku dgr dia ckp cm..dia ckp "dia cri wit bnyk2 pun bkn umtk sp...untk aku n anak2..dia kta dia akn bg wit gaki dia pas sailing ni umtk mak,,abh(dia) n aku" aku as terharu sgt dia ckp am 2 kat aku...dia da ck gak"wit 2 sume  xpntg bg dia..yg pntg dia cuma perlu kasih sayang aku pd dia...2 aje...dan dia ingin sgt memiliki aku" aku asa cm nk nagez je tyme 2..tp apa kn daya...aku xda bnd yg aku bg kat dia...aku pun mash stdnt..yg pentg aku akan sayang dia smp bla2....

0 comments:

Post a Comment