Ahli Pembantu Makmal

Friday, October 7, 2011

miss my man Aizat Khusairi ❤

lama betul x hupdate belog nih kn
bz oii aku
skrg alhamdullah da dpt tmpt keje bru
n bnyk keje dari yg dl 
so mmg x smpt la nk hupdate ye
tapi blogwalking 2 hari2 la 
sejak aku join chenta hati sang pelaut nih
bnyk gak la aku paham keje sang pelaut nih cm ne
so sedikit sebanyk dpt mentarbiahkn dr la
xpyh la dok gedik2 sgt bla laki kowg xda ye
lbh kurg cm 2 la
so bla jauh mest la da windu sume 2 kn
tapi nk wat cm ne
da aku pilih cm 2 mak aku restu
so hadapi la dgn tabah..
mmg la my hubby sailing dalam negara
mest kowg kta x besh la dalam negara
tapia aku ska sbb dia blh kol aku,,msg aku bla dia kat port
ala paling lma pun 4 ari x berhubng
pas 2 smp mlm msg je keje aku 
alhamdulillah mgkn rezeki dia dpt naik awl.
2 pun sedih ooo dia naik 2 minggu sblm raya
date ari 2 la kira nye last ktowg jmp
uwaaaa nages beb
mak aku pun nangis masa pagi raya sbb my hubby xda
slalu dia la msg or kol ucap kat mak aku
pe2 pun dia selamat..


0 comments:

Post a Comment