Ahli Pembantu Makmal

Tuesday, February 1, 2011

pizza hut wif them

olllaaaaaaaaaaaaa
FYI kat opis i x ley bka tenet..kalo kna tgkap boss akn tny
menetang pe 2???pesbook bos...em xpa bgs gna email ni
hahahaah bos aku xpandai sgt menatang ni...so boleh kencing rrr
hahahah padan muka bosss.
lpas hbs keje ingt nk blik twus..tp dpt lak kol dr cik tqah ajak jaln2
dia tgah nk hambik cik tilia..
so lam kul 6 lbh2 smp la opis aku...
masa lam kete ley tny aku nk p ne...
adoiiii mana la aku tau kn...so dia lapar tilia kenyang n i pun kenyang..
em jomjusco la..lma i x p sna tau...
da bp ari nth..nk sopink gaji lom msk ag..
so survey2 dl la :)))
em smp je xtau nkp mkn ne..lastly msk la pizza hut...da order2 sume 
da la cikgu 2 nk ajar bhs jepun 
mcm tulis pe nth...adoi ganas tul tulisan jepun ni :))

bahasa jepun dalam ejaan nama i - wani 

cik tqah :)) ngn lasagna dia la

cik tilia tgah diet ni...

me..ouh lipstick aku tilia nk wat pen dia tulis2..nooooooo

cheese bake meatball tomato nyummmm

em masa odwy blik 2 yg kelakar
ayat x ley blah
mentaliti owg melayu aku cukup pantang kalo kuaq sopink bkn nk beli,,,nk tgk ja...
'hahahahaahah padahal ang da beli x td..
adoii gelak smp pening ko :))

1 comments:

Anonymous said...

hahahahhahaha... lipstik serba guna. pa kene bli 1 ni

Post a Comment