Ahli Pembantu Makmal

Saturday, October 16, 2010

akhir penantian trcapai laa :))

dgn jantung berdebar nk nek pentas n segala mcm la yg ada
adoi mampukah aku harungi nya
ooo tidakkk
tp aku patot la
hhahahah
aku jd mereng ari ni la
hahah aku ngn bu kurung purple pas 2 aku wat fesyen sniri oo pakai tdg 2
mak aku lak ngn bju kurung oren tanah
adk aku ngn bju bwu pinky2 dia..ohhh i like it
em so tyme da smp sis anis n nana da naik 
uwaaaaaa kan tinggl
juz aku n yana je x nek ats ag
tnggu yana lmbt smp..
so aku msk dl sbb owg kat si2 da jerit terlolong nmpk anak tekak
so aku ckp ngn yana nek ngn kak ella n the geng la
so aku pun msk ngn anim n paie(yana bf)
em msk je lam dewan da ketaq2 da
tatot tp alhamdullah akhir selesai gak :)
em smbl 2 tnggu rmbng cik kiah dtg..
dowg lmbt smp :(
tp at least smp gak :)

 thanx :)
 chumel sgt :)
 pilihan ati my hubby :)
ska sgt hippo pink 2...comei :)

0 comments:

Post a Comment