Ahli Pembantu Makmal

Sunday, March 14, 2010

~HooRay SHoPPiNg JuGa d TiMes SQuaRe~

Emmm yang beno nyer rancang nak kuar ngan
almas ri ni...tp last minit 
almas ckp xjd lak nk kuar...
kta nye da hal..
g ambk adk dia kat atnjung malim...


so aku pun kuar la ngan tasha kecik(gelaran dia)
lagi pun dia kuar sowg..
ley la aku teman dia..
dia nk kuar shopping gak ckt2...
hahaha 
aku pantang dgr shopping ni...keje nk ikut jerkk



ley hbiskn wit...(bkn duit pt k)
em kuar ngan dia pun bez gakk..
pnh la kuar ngn dia ri p KLCC
em dia ni jns x pndai nk tipu2..
2 yg bez...
ley mtk opion dia kalo nk shopping nant...


em sblm kuar aku cdg nak beli ckt jerkkk..
alih2 aku lak yang terbeli banyk..
hehehehe
2 la wani....
ckp je xnk beli 
bila da ska...beli je..
tp blm trcapai ag nk beli jam vincci..
tunggu la aku akan beli gak...
walopun da ada jam swatch..
tp sayang la nk pakai..
owg tersayang bg..
jeheheehe 



miz my lovely hubby kenit
aHMad aiZaT
lurve him damn muxh




em bez pakai ni...ilang pores sume...miracle...(tutup je)








Diz i loike when fisrt see it...
warna pink yg wat i ska...
contact lens casing...em uniq kn...







em bez kai cleanser ni...
da biji2...cm scrub jerk...
em cejuk je kai dia...





heel yg wat aku gilos...
hahah walopun jawang kai...
tp loike wat collection jerkkk
nk kai tp mls ouh..
ska jaln manyak2




loike skirt kn..hehehehe






EYZ WaNieS

0 comments:

Post a Comment