Ahli Pembantu Makmal

Saturday, February 27, 2010

~KeTiKa CiNTa BeRTaSBih~

emmm ari jumaat kn ari maulidur rasul....
ri ni dok kat umh jerk...
nk jln pun mls...
ari jumaat kn bnyk owg...solat jumaat la
bkn nyer apa...em dok umh bc novel je
nsb l ada novel kalo x...
uish mati kutu la aku...
emm novel yang x penah aku sentuh sejak beli...
wah akhirnye aku sentuh gak....
em novel 2 cm muslimah gak la...
ketika cinta bertasbih...
sungguh nyat ati aku bila baca novel ni...
cita indon tp di gubah kpd melayu...
tp da gak arab n indon n jawa...
nk baca tp kna la wat phm2 sndr gak ckt2...
hehehehehehe
em baca novel ni tiba2 lak windu kat ahmad aizat 
em tiba2 tyme tgah baca dia kol...
tapi guna num indon...
upanya dia da smp indon
em pe ag asa cm nak lompat gak la...
tp tahan je....da windu sangat kat dia..
asyk tgk owg len je dating...
tp aku ni lmbt lagi la
 
em cita ni bez...try ouuh

0 comments:

Post a Comment